Thursday, July 8, 2010

Bez viry Boha nepotesime


Moji drazi pratele,

v poslednich trech tydnech jsem byla dost zaneprazdnena a tak jsem si neodtrhla cas na psani.

Ale na ten predesly blog jsem nezapomela. Kdyz jsem cetla v Bibli verzi ktera mluvi o tom ze bez viry nemuzeme potesit Boha, a s virou musime prijit k Bohu se vsemi prosbami, rozhodla jsem se ze se budu snazit ve svem dennim zivote prohlubovat svoji viru. Jezis rekl svym 12 studentum

"Pokud mate viru jenom jako horticove seminko tak budete moct presunout i horu."

Jsem rada ze me muj pritel Jezis provadi ze dne na den. Kolikrat kdyz mame pred sebou prekazky a prihodi se nam spatne a smutne veci, jako ostatni tak i krestane maji tendenci zapomenout na Krista a vyresit sve problemy po svem vlastni vuli. Jenom tehdy kdyz dame svou viru do rukou Jesize potom muzeme sklidit vitezstvi. S Bozi pomoci muzeme preklenout kazdou prekazku ale jedno musite mit viru v Boha, Hospodina naseho. Ten ktery vsechno stvoril vi presny pocet vlasu na vasi hlave, vi presne nejenom datum naseho narozeni ale i naseho zesnuti.

A proto neresme nase problemy s nasi vlastni vuli ale sverme je do rukou Bozich. At vas Buh opatruje.

No comments:

Post a Comment