Wednesday, May 12, 2010

Decka Uprimnost


Musim vam sdelit neco docela srandovniho, co se me vcera prihodilo. Muj petilety syn Kubik, me prosil uz dva tydny abych ho ostrihala. Protoze muj strihaci strojek nefunguje, nechtelo se mi jet do walmartu a koupit novy a tak jsem se rozhodla ze ho vezmu do holicstvi a necham ho ostrihat.

V nasem okoli tady jsou asi tri holicstvi. A tak jsme si vysli do mesta. V prvnim nas nemohli vzit hned a tak jsem se rozhodla ze zkusim ty druhe. Az v tom tretim jsme meli stesti. Vesli jsme do vnitr a pani co nas uvitala me sdelila ze Kubika muzou ostrihat za par minut. Jeste jsem se ji zeptala:" kolik me to bude stat?" " 14 dolaru" odpovedela me. Usadila jsem se v kresle zatim co Kubik nasel na zemi par hracek co tam meli pro netrpelive deti. Zatech par minut co si hral me to vse probehlo hlavou a rekla jsem si ze za 14 dolaru si muzu koupit novy strihaci strojek ve walmartu. Prislo me to jako vyhozene penize utratit za jedno ostrihani 14 dolaru. A tak jsem si sedla na zem vedle Kubika a vysvetlila jsem mu ze bych radsi tu masinku koupila a ostrihala ho doma. Rekla jsem mu ze muzem tech 14 dolaru tak usetrit na neco jineho. Nebyl z toho moc nadseny ale souhlasil. Oba dva jsme se zvedli a byli na odchodu, rekla jsem si ze ty pani jenom reknu ze jsem si to rozmyslela. Pri nodchodu jsem pani sdelila ze jsem si to rozmyslela a nechala jsem to tak prece ji to nemusim vysvetlovat, ale na to muj syn Kubik dodal: "ONA NEMA TECH 14 DOLARU!!!!" Docela jsem zcervenala v obliceji ale nemohla jsem zadrzet svuj smich.

A ted me reknete, neni detska uprimnost nejlepsi, proste vam to podaji tak jak to je bez zadneho obchazeni kolem horke kase! Vite i Jezis mluvil o detech v Bibli. Oni jsou nevini a primaji jeho viru bez zadnednejch podminek s cistym srdcem a takovym patri Kralovstvi Nebeske, tem co maji uprimne srdce a maji viru. Mame se co ucit od nasich deti. Nemyslete si ze mi dospeli jsme jenom ti co mohou ucit, protoze i deti nas obcas neco nauci. Ciste srdce a pokory.

No comments:

Post a Comment