Friday, May 28, 2010

Kdyz se citite pod utokem


Kdyz jsem prisla ve stredu do nasich studii Bible. Je nas kolem 15 az 20 zen. Nemohla jsem si pomoci ale jedine co jsem slysela z jejich ust byly spatne zpravy kdo novy ztratil praci kdo se rozvadi, kde byl vykradeny domov a nebo obchod. Za ty my se potom modlime. Jsou to tak depresivni zpravy ze by me zkoro zkonaly. Ale, kdyz jsem tak poslouchala padl na me Duch Svaty a k tem zenam jsem promluvila. Vsichni zretelne vidime ze satan je v jeho nejlepsim momentalne, protoze vi ze jeho cas se krati a tak se snazi napadnou co nejvic rodin. nenapada fyzicky ale napada vasi myslenky a ty nas potom vedou k vecem co my ani nechceme delat.

Rekla jsem jim ze kdyz se kazde rano modlim a promlouvam s Kristem , prosim Ho o pomoc aby me ochranoval moji mysli a abych mela jenom krasne a dobre myslenky. Satan se pokousi aby nase svedectvi poskvrnil, aby ti co se na nas divaji neverili nam. Moji milovani dnes rano jsem nasoukala takove lasky z Krista ze vim at jsou kolem me zemetreseni a nase ekonomika se rozpada, ja pujdu spolecne vedle Krista beze strachu, protoze vim ze na konci on je ten kdo zvitezi. Nenechte se zastrasit satanem, pokud mate Krista ve svem srdci on vas nemuze znicit.

A pro vas co jeste neverite jsem napsala v minulem prispevku Rimskou cestu z Bible jak prijmout Krista do srdce. Napisu vam kratkou modlitbu kterou kdyz reknete a uverite ve svem srdci co jste rekli budete spaseni.


Boze, ja jsem zhresil-a. Je mi lito ze jsem zhresil-a.Ja se ted obratim k Jezisi pro odpusteni a chci ti podekovat ze jsi dal sveho jedineho Syna Jezise pro me spaseni. On byl ukrizovan za me hrichy, protoze ted uverim ve svem srdci a vyznam svymy usty, Jezis prijde do meho srdce a on bude panem nad mym zivotem. On mi ted vyplni tu prazdnotu v mem srdci. Dekuji Boze za tvou milost a lasku.


Pokud jste tak ted udelali, doporucuji vam aby jste nasli krestansky sbor, koupili si Bibli a preji vam abyste rosli v Kristu a jeho uceni, byli naplneni laskou a klidem a mirem. Rozmlouvej te s Kristem denne at vam da silu do dalsich dnu vaseho zivota.



No comments:

Post a Comment